Konkurs Rozumienia Piosenek Anglojęzycznych

W poniedziałek 2 listopada ogłoszony został Konkurs Rozumienia Piosenek Anglojęzycznych. Trwał aż do dnia dzisiejszego, tzn. do 6 listopada. W tym roku szkolnym miał on szczególny charakter, ponieważ odbywał się w sieci, a możliwość uczestniczyć w nim można było przez cały tydzień. Konkurs polegał na wysłuchaniu i przeanalizowaniu tekstów trzech piosenek: ‘Cloud Number Nine’ Briana Adamsa, ‘Angels’ Robbiego Williamsa oraz ‘Born to be yours’ Kygo i Imagine Dragons. Zrozumienie treści piosenek sprawdzały zadania wielokrotnego wyboru, zadania na uzupełnianie zdań i wyszukiwanie w tekście wyrażeń bliskoznacznych. Oto jak uczniowie poradzili sobie z zadaniami:

I miejsce: Wiktoria Miedziak III TIG

II miejsce: Monika Kraszewska II GHE

III miejsce: Jacek Woźny IV THG

oraz wyróżnienie: Adrian Stachowiak 1Ta

Piosenki są wytchnieniem i podporą, pozytywną energią i, jak powiedział Bono – lider U2, mogą zmieniać świat, bo mogą zmieniać ludzi. Zatem – słuchajmy, a przy okazji, uczmy się języka!

  • All